Samenvatting AB-vergadering 29/6/09

Op maandagavond 29 juni heeft het afdelingsbestuur vergaderd in FNV-gebouw Ons Huis in Meppel. 3 leden waren verhinderd. Tijdens de vergadering is o.a. aan de orde geweest dat mevrouw R. van Kampen is aangewezen als aandachtsbestuurder voor onze afdeling. Zij is inmiddels gestart en was actief tijdens de door de afdeling georganiseerde bedrijvenbezoeken. Aan deze activiteit werd in het verslag uitgebreid aandacht besteed. Op 25 juni 2009 zijn diverse bedrijven bezocht door een vertegenwoordiging van het afdelingsbestuur. Reestmond, Hoeve Boschoord en de gemeente Westerveld zijn bezocht. De leden bij de bedrijven waren enthousiast. Tijdens de bezoeken werd informatie verstrekt en aardigheidjes uitgedeeld aan de (aspirant)leden.  Mogelijk gaat het bestuur najaar 2009 een exra bedrijvenbezoek inplannen (De Stouwe). Tevens werd in het verslag aangegeven dat de jubilarissendag die op 26 juni 2009 werd georganiseerd op de rondvaartboot Jan Plezier. De meren rond Giethoorn werden dit jaar bezocht. Tijdens de tocht werden de jubilarissen voorzien van een hapje en drankje en onderweg (op de meren) gehuldigd voor hun jarenlange lidmaatschap. Verder werden tijdens de vergadering de bijeenkomsten van de afdelingsgroepen LO en WSW en een informatiebijeenkomst van PGGM besproken.