Spreekuur vakbondscentrum Hoogeveen

Spreekuur

In juli en augustus is het vakbondscentrum van FNV Bondgenoten aan de Beukemastraat 8-b waar we spreekuur houden, donderdag 's avonds gesloten. Er zal dan ook geen spreekuur gehouden worden. Jan Joosten is vanaf 13 juli met vakantie. Hij zal de laatste week van augustus terug zijn.

Leden kunnen maandag 's avonds tussen 19.00 en 21.00 en woensdag 's morgens tussen 10.00 en 12.00 hun vragen voorleggen aan de collega's van Bondgenoten. U kunt ook het telefoonnummer achterop uw ledenpas gebruiken om antwoord op uw vragen te krijgen. Voor belastingvragen is het aan te bevelen eerst even een afspraak te maken voor het belastingspreekuur dat elke maandagavond in Hoogeveen wordt gehouden. (Telefoonnummer is 0528 251752. Alleen tijdens spreekuren (zie boven) bemenst.)

Een deel van deze periode zijn natuurlijk Catrienus Smid (spreekuur Meppel) en Edwin Dufour bereikbaar. Voor bereikbaarheid zie elders op deze pagina.