Jubilarissen 2009

Op vrijdagmiddag 26 juni heeft de afdeling Zuidwest Drenthe / Noordwest Overijssel haar jaarlijkse jubilarissendag gehouden. 121 personen waren aanwezig op rondvaartboot Jan Plezier (jubilarissen, partners en bestuursleden). In een korte speech memoreerde de voorzitter van de afdeling de geschiedenis van AbvaKabo, waarna gestart werd met de huldiging. Rondvaartboot Jan Plezier volgde een route door het merengebied van Noordwest Overijssel. Vanaf Meppel werd langs  Beukers - Blauwe Hand- Beulaker - Jonen - Giethoornsemeer tot aan het gehucht Muggebeet gevaren, waarna de terugtocht naar Meppel werd ingezet. Tijdens de bootreis werden de aanwezigen voorzien van een hapje en drankje. Onder de 58 jubilarissen waren 3 leden aanwezig die maar liefst 70 jaar lid zijn van AbvaKabo. Deze leden ontvingen een bijzondere sculptuur voorzien van persoonlijke gegevens. Diverse andere leden vierden hun 60, 40 en 25 jubileum. Deze leden kregen een fraaie insigne.  De stemming tijdens de jubilarissendag was opperbest. Uit diverse reacties bleek dat de aanwezigen de middag bijzonder hebben gewaardeerd.

Foto´s van de jubilarissendag kunt u zien via de volgende link: foto