Vul de enquête in en maak kans op een prijs.

De afdeling heeft een enquête opgesteld omdat zij benieuwd is welke thema's de vakbondsleden belangrijk vinden. Via de enquête worden die in beeld gebracht en kan de afdeling specifieke activiteiten gaan organiseren. Alle leden van de afdeling worden daarom uitgenodigd de enquête in te vullen. De enquête online kunt invullen via de link: enquete. Het invullen kost dan maximaal 5 minuten en kan zelfs binnen 2 minuten. Het invullen van het formulier via deze website is gemakkelijk voor u en voor ons. Papieren enquête-formulieren moeten handmatig verwerkt worden. Via de website gebeurt dit automatisch. Dus maak aub gebruik van de website. Om te stimuleren dat zoveel mogelijk leden de enquête invullen via deze website gaan wij tussen de deelnemers een aantal waardebonnen verloten. Om in aanmerking te komen is het noodzakelijk dat u uw naam en adres vermeld. De prijswinnaars en de uitkomsten van de enquête maken wij zo spoedig mogelijk bekend.