Jaarvergadering 27/4/09 Meppel

Jaarvergadering 2008.

Het afdelingsbestuur van AbvaKabo Zuidwest Drenthe / Noordwest Overijssel organiseert op 27 april 2009 aanvang 20.00 uur haar ledenvergadering over het verenigingsjaar 2008. Tijdens de avond wordt door het bestuur informatie gegeven over de activiteiten die in 2008 zijn georganiseerd en worden de plannen voor het jaar 2009 aan de leden voorgelegd. Het jaarverslag 2008 kunt u via deze site downloaden via de volgende 'link': (jaarverslag). Op verzoek (afdelingskantoor) wordt een papieren versie van het jaarverslag toegezonden.

Naast het statutaire deel van de ledenvergadering (verantwoording, voornemens en verkiezingen) zijn er 2 andere onderdelen. Verloting: Bij binnenkomst in de zaal krijgen de leden een lotnummer. Tijdens de pauze vindt de verloting plaats. Diverse prijzen worden verloot onder de aanwezigen. Discussie: De heer Elzing (lid directie verzorgingscentra De Stouwe) en de heer William Moorlag (bestuurder van AbvaKabo) discussieren over de diverse ontwikkelingen op het gebied van de zorg.

De ledenvergadering vindt plaats in schouwburg Ogterop in Meppel,  Zuideinde 70 7941 GK Meppel. Schouwburg Ogterop is via het openbaar vervoer goed te bereiken. De schouwburg ligt binnen loopafstand (enkele minuten vanaf het NS en busstation). Op het nabijgelegen PR-terrein is voldoende gratis parkeerruimte aanwezig.