jongerenevent De Buze Steenwijk

Op donderdagavond 26 september organiseren we als FNV een evenement  (event) voor jongeren. De zaal is open om 19.30 uur. We willen de jongeren informeren over en enthousiast te maken voor de vakbond. FNV is voor hen vaak onbekend en de meerwaarde van het lidmaatschap van een vakbond is (nog) niet tastbaar. Dit willen we gaan we veranderen, door tijdens het event aandacht aan FNV te besteden.

Het event houden we op een plek waar veel jongeren komen. Poppodium De Buze (Oostwijkstraat 108, 8331 EG) in Steenwijk is een jongerencentrum met een regionale aantrekkingskracht in Zuidwest Drenthe, Noordwest Overijssel en Zuidoost Friesland. In de Buze  houden we een muziekhappening, waarvoor we inmiddels een band en een DJ hebben gecontracteerd. Tussen de optredens laten we korte filmpjes zien wat de vakbond oplevert.

De Buze ligt binnen loopafstand van het NS-station, dicht bij de stadswallen in het centrum van Steenwijk. We gaan de avond binnenkort verder voorbereiden met een aantal jongeren