gezocht gastheer/gastdame

Het Lokaal Netwerk is op zoek naar een gastheer/gastvrouw voor de FNV locatie in Meppel.

Als gastheer/gastvrouw verwelkom je bezoekers in ons FNV locatie aan de Heinsiusstraat te Meppel.  Je draagt bij aan een gastvrije omgeving en helpt mensen bij het vinden van de juiste informatie en diensten. Deze (vrijwillige) taak vraagt ongeveer 4 uur inzet per week. De locatie is een aantal dagdelen (enkele avonden) gelopend voor leden en bezoekers. Je biedt dan ondersteuning, informatie en begeleiding aan leden en niet-leden. Je krijgt opleidingen van FNV om optimaal voorbereid te zijn op de werkzaamheden.

Meer info: stuur dan een bericht naar: bestuur@zuidwestdrenthe-fnv.nl

meerwaarde vrijwilliger FNV: als FNV-vrijwilliger maak je een tastbaar verschil in het leven van werkenden en niet-werkenden. Je helpt mee aan campagnes, acties en initiatieven die echte veranderingen teweegbrengen op het gebied van arbeidsvoorwaarden, sociale rechtvaardigheid en meer.? Je sluit je aan bij vele gelijkgestemde FNV-leden die zich ook inzetten voor dezelfde waarden en doelen. Werk samen met ervaren medewerkers en leer van experts op het gebied van arbeidsrecht.? Als FNV-vrijwilliger krijg je de kans om nieuwe vaardigheden te ontwikkelen en je kwaliteiten te versterken. Je kunt trainingen volgen, workshops bijwonen en je persoonlijk en professioneel ontwikkelen.? Breid je netwerk uit met contacten binnen de vakbond, andere vrijwilligers en diverse organisaties. Deze waardevolle connecties kunnen leiden tot nieuwe kansen en persoonlijke groei.? Je hebt de mogelijkheid om betrokken te zijn bij lokale en nationale initiatieven van de FNV. Je kunt meehelpen bij evenementen, acties en bewustwordingscampagnes.?