jubilarissenbijeenkomst 25 maart 2023

Huldiging Jubilarissen van Lokaal FNV ZW Drenthe – NW Overijssel. Op zaterdag 25 maart heeft Lokaal FNV ZW Drenthe – NW Overijssel de eerste groep jubilarissen van 2023 kunnen huldigen. Het betreft de huldiging van de jubilarissen komende uit de gemeenten De Wolden, Meppel, Steenwijk en Westerveld.

Vanaf 10.00 uur werden ze hartelijk ontvangen om de insignes in ontvangst te nemen. Nadat de jubilarissen van koffie/thee + traktatie waren voorzien opende Harriëtte Bouwknegt, lid werkgroep jubilarissen, de bijeenkomst en heette de jubilarissen van harte welkom. Alvorens de jubilarissen te huldigen werd eerst het woord aan vakbondsbestuurder Eddy Veltink gegeven. Hij hield bij ieder jubilerend lid een korte toespraak wat er speelde in het jaar dat de jubilaris lid was geworden van de vakbond en de laatste ontwikkelingen van de afgelopen periode, o.a. pandemie, oorlog in Oekraïne, vluchtelingen, e.d.

Het aantal aanwezige jubilarissen bedroeg 42 en is als volgt verdeeld: 9 leden 25 jaar lid; 8 leden 40 jaar lid; 12 leden 50 jaar lid; 10 leden 60 jaar lid; 2 leden 70 jaar lid en 1 lid was 75 jaar lid.  De jubilarissen die niet aanwezig konden zijn wordt het insigne toegezonden of persoonlijk bij hen thuisgebracht.  Verder waren aanwezig van Lokaal FNV Ria Dijkstra en Gerard Mulder. Ook van enkele bestuursleden waren de partners aanwezig. Na de huldiging genoten de jubilarissen van een uitgebreide lunch. Bij het vertrek ontvingen de jubilarissen of hun partner nog een prachtig boeket bloemen. De jubilarissen kunnen terugzien op een geslaagde en gezellige bijeenkomst. De foto's van de huldigingen vindt u hier: https://zwdrenthe-nwoverijssel-fnv.nl/photoalbum/44

De groepsfoto is gemaakt door Harriëtte Bouwknegt. Tekst:  Johan Logtenberg.