17/5 FNV senioren ZW Drenthe - NW Overijssel themamiddag dementie

Binnen het gebied van het Lokaal Netwerk ZW Drenthe - NW Overijssel is de afdeling FNV Senioren actief. De afdeling heeft de laatste jaren diverse themamiddagen georganiseerd. Gebleken is dat onder de senioren veel interesse is in het onderwerp dementie. Het bestuur van de afdeling senioren heeft daarom de heer Fokko van der Laan van de Alzheimer Stichting Nederland uitgenodigd om u over dit onderwerp te informeren en voor te lichten.

Deze zeer informatieve bijeenkomst wordt gehouden op dinsdagmiddag 17 mei 2022 in de Veldkei, Veldkamp 77 7971 BX Havelte, aanvang 14.00 uur. De zaal is open vanaf 13.30 uur. Voorlichter Fokko van der Laan zal dieper op het onderwerp ingaan en daarbij wat hiermee te maken heeft aan de orde stellen. Uiteraard is er volop gelegenheid om vragen te stellen.

Ook niet FNV-leden zijn van harte welkom. Aanmelding is mogelijk tot vrijdag 13 mei 2022. Stuur dan een mail met uw gegevens (naam, adres woonplaats) naar joh.logtenberg@hetnet.nl  uw aanmelding is tevens de bevestiging van deelname.