uitnodiging themabijeenkomst 29 oktober armoedebestrijding schuldhulpverlening

Lokaal FNV ZW Drenthe-NW Overijssel nodigt u uit voor een informatieve bijeenkomst over Armoedebestrijding en Schuldhulpverlening. De themabijeenkomst wordt gehouden op dinsdag 29 oktober a.s. in De Veldkei te Havelte, aanvang 20.00 uur. Sprekers zijn mevrouw K. Jong (vice-voorzitter van het FNV) en de heer H. ten Hulscher (wethouder van de gemeente Meppel). Zij verzorgen inleidingen over hoe bepaalde situaties ontstaan, hoe armoede te voorkomen is, welke preventieve maatregelen mogelijk zijn, maar ook welke oplossingen voorhanden zijn. Na de inleidingen is er voldoende gelegenheid om vragen te stellen. Het belooft een interessante bijeenkomst te worden.

Bij De Veldkei (Veldkamp 77 7971 BX Havelte) is voldoende parkeergelegenheid aanwezig. Met het openbaar vervoeer reist u naar de bushalte Havelte centrum, in ca. 6 minuten loopt u naar De Veldkei. Aanmelden kan via FNV Zuidwest Drenthe - Noordwest Overijssel, Antwoordnummer 550 9700 WB Groningen of per mail bij joh.logtenberg@hetnet.nl met een opgave van het aantal bezoekers. U mag uw partner of introducé meenemen. Alle FNV-leden in de gemeenten De Wolden, Meppel, Westerveld en Steenwijkerland hebben of krijgen persoonlijk bericht.