themamiddag levensloopbestendig wonen 8/10 Ruinerwold

De afdeling FNV Senioren ZW Drenthe en NW Overijssel heeft de laatste jaren diverse themamiddagen georganiseerd. Uit de gehouden enquêtes is gebleken dat onder de senioren van FNV veel belangstelling is voor het thema levensloopbestendig wonen. Daarom heeft het bestuur van de afdeling FNV senioren ZW Drenthe NW Overijssel een tweetal organisaties uit de regio uitgenodigd om u hierover te informeren en voor te lichten. Graag zien wij u op 8 oktober a.s. op onze themabijeenkomst over levensloopbestendig wonen.

DATUM EN TIJD
Dinsdag 8 oktober 2019
Van: 14.00 tot 16.00 UUR
Zaal open: 13.30 UUR
Waar: Buddingehof, Dijkhuizen 66, 7961 AM Ruinerwold

Een levensloopbestendige woning is een woning die zo gebouwd is dat deze geschikt is voor iedere levensfase van de bewoner(s). Dit betekent als het ware, dat de woning meegroeit met de bewoner(s). Over wat hier allemaal bij komt kijken, zal een aantal deskundigen u nader informeren. Ook andere woongerelateerde zaken kunnen aan de orde komen zoals bijv. scheefwonen. Uiteraard is er tijdens de bijeenkomst ruimschoots gelegenheid om vragen te stellen.

Tot woensdag 2 oktober 2019 is aanmelding mogelijk. Stuur per mail uw gegevens (naam, adres woonplaats) naar
seniorennoord@fnv.nl of stuur uw opgave voor de themabijeenkomst in een envelop zonder postzegel naar: FNV Senioren Antwoordnummer 550 9700 WB Groningen