14 mei themamiddag Laatste levensfase ,waardig afscheid nemen

Dit keer geen gemakkelijk onderwerp voor de themabijeenkomst van onze afdeling senioren, maar FNV ZW Drenthe-NW Overijssel probeert het  wel bespreekbaar te maken. Twee organisaties uit onze regio zijn bereid de leden nader te  informeren en voor te lichten: Hospice Meppel en Kiers Uitvaartverzorging. Na de voorlichting zal er voldoende gelegenheid zijn om vragen te stellen.

Het belooft een interessante themamiddag te worden. De bijeenkomst vindt plaats op dinsdag 14 mei 2019 in  De Veldkei, Veldkamp 77  7971 BX Havelte. Aanvang 14.00 uur, inloop vanaf 13.30 uur. Aanmelden kan tot en met 9 mei a.s. via FNV Senioren,  Antwoordnummer 550  9700 WB Groningen of per mail bij joh.logtenberg@hetnet.nl  met opgave van het aantal bezoekers. U mag uw partner of introducé meenemen. Alle seniorenleden in de gemeenten De Wolden; Meppel; Westerveld en Steenwijkerland krijgen persoonlijk bericht. Uw aanmelding is tevens de definitieve bevestiging van deelname!