Jubilarissenhuldiging Steenwijkerland

Op zaterdag 22 september heeft Lokaal FNV ZW Drenthe / NW Overijssel haar jubilarissen uit gemeente Steenwijkerland gehuldigd. De huldiging werd gehouden in Theater De Meenthe.

De jubilarissen werden na de ontvangst om 10.00 uur van koffie/thee voorzien, waarna waarnemend voorzitter Jacob Hartsuiker de bijeenkomst opende en de jubliarissen, vakbondsbestuurder Johan Weijenbergen en een aantal FNV bestuursleden verwelkomde. Van de bestuursleden waren enkele partners aanwezig. Bestuurslid Johan Logtenberg maakt fotos van de huldiging, deze zijn vanaf 1 oktober a.s. te zien op www.zuidwestdrenthe-fnv.nl. tabblad fotos. Na de opening gaf de voorzitter het woord aan vakbondsbestuurder regio Noord, Johan Weijenberg.

Hij ging in op de belangrijke momenten in het jaar toen de jubilarissen lid werden van de vakbond, de jaren 1993; 1978; 1968; 1958 en 1948. Na zijn toespraak werden de insignes onder het genot van een drankje door de vakbondsbestuurder opgespeld.  Dit keer waren 38 jubilarissen aanwezig  de jubilea waren als volgt verdeeld: 25 jaar: 6 jubilarissen; 40 jaar lid: 9 leden;  50 jaar lid: 15 leden;  60 jaar lid: 7 leden en 70 jaar: 1 lid. Hier werd nog eventjes extra bij stil gestaan!

Aan de jubilarissen die niet aanwezig konden wordt de insigne toegezonden of thuis gebracht. Na de huldiging genoten de jubilarissen van een uitgebreide lunch.  Bij het vertrek ontvingen de jubilarissen of hun partner nog een prachtig boeket bloemen. De jubilarissen kunnen terugzien op een zeer geslaagde en gezellige bijeenkomst. De fotos van de huldiging ziet u door op de volgende link te kiezen fotos Als u een foto met een hogere resolutie wilt hebben, stuur dan een mail (zie contact)  waarin u aangeeft welke foto het betreft.