verhuizing FNV ZW Drenthe / NW Overijssel

Vakbond FNV heeft sinds de jaren 60 een vakbondsgebouw aan de Kleine Oever 2 in Meppel. Dit gebouw “Ons Huis” kent een jarenlange traditie waar kaderleden lokale en regionale activiteiten voor de FNV bouwbond en Abvakabo organiseerden. Het ledenparlement van FNV heeft in 2015 besloten te professionaliseren en betere voorzieningen dichter bij de leden te realiseren.

Daarmee worden meer activiteiten op lokaal niveau georganiseerd, wordt de bond beter zichtbaar en laagdrempeliger. In Meppel is voor een nieuwe locatie gekozen in de Heinsiusstraat. In dit nieuwe pand worden de FNV-faciliteiten in de gemeenten Meppel, De Wolden, Westerveld en Steenwijkerland geconcentreerd. FNV heeft de beschikking over de faciliteiten voor spreekuren, maar ook voor bijeenkomsten van de kaderleden van lokaal FNV, de FNV Belastingservice en de afdeling FNV Senioren. Ook medewerkers van de werkorganisatie maken gebruik van het nieuwe pand. Op 24 mei jl. heeft de verhuizing plaatsgevonden van de Kleine Oever 2 naar de Heinsiusstraat 121.

De nieuwe FNV Spreekuurlocatie is inmiddels volledig ingericht. Om dit te vieren nodigt Lokaal FNV Zuidwest Drenthe/Noordwest Overijssel u uit om het nieuwe pand in de Heinsiusstraat 121 te bewonderen. Wij organiseren een feestje vanwege de opening. U bent van harte welkom op vrijdag 15 juni vanaf 13:30 uur. De opening wordt om 14.00 uur verricht door de manager van Lokaal FNV, mevrouw Katja Ünlütürk. Voor een rondleiding wordt gezorgd alsmede het presenteren onze activiteiten. Voor een hapje en drankje wordt uiteraard gezorgd.