themamiddag wonen 27 februari

We moeten allemaal zo lang mogelijk zelfstandig blijven wonen. Maar wat als door (kleine) ongemakken uw woning aangepast moet worden? Wat zijn dan de mogelijkheden? Welke weg moet u bewandelen? Bent u verplicht om te verhuizen? Zomaar wat vragen die als eigenaar van een woning of als huurder op leeftijd op u af kunnen komen.

Om op deze vragen een antwoord te krijgen, nodigt het bestuur van de afdeling FNV Senioren Zuidwest Drenthe - Noordwest Overijssel u van harte uit. Tijdens de themamiddag over wonen voor ouderen zijn gastsprekers van de gemeente, de woningcorporatie, De Woonbond, Welzijn Mensenwerk en “Lang zult u wonen” aanwezig.

De themamiddag organiseren wij in de Buddingehof, Dijkhuizen 66 , 7961 AM in Ruinerwold op 27 februari van 14.00 tot 16.00 uur. Wilt u hierbij aanwezig zijn? Geef uw gegevens (naam, adres, postcode, plaats en lidnummer) door aan de secretaris van de afdeling senioren. Zijn mailadres is joh.logtenberg@hetnet.nl of stuur per post uw aanmelding in een envelop zonder postzegel naar: FNV Senioren Zuidwest Drenthe / Noordwest Overijssel Antwoordnummer 550 9700 WB Groningen