themabijeenkomst pensioen goed bezocht

Het Lokaal Netwerk heeft samen met de afdeling senioren Zuidwest Drenthe op 27 juni 2017 in schouwburg Ogterop in Meppel een themabijeenkomst over pensioenen georganiseerd. De avond werd goed bezocht, ca. 80 aanwezigen volgden de presentaties van Lies Kramer en Leonne Janssen. Na de pauze heeft Jan Bouwknegt (Ton Henzen was verhinderd) de forumdiscussie geleid.  Daarbij ontstond een levendige discussie waarin vragen en meningen naar voren werden gebracht. De antwoorden van Leonne en Lies zorgden voor veel duidelijkheid. Na een aantal consumpties werd de avond om 22.30 uur afgesloten door de voorzitter van het Lokaal Netwerk, Jan Gelderloos. De presentaties van Lies en Leonne en een verslag van de avond kunt u downloaden  lkramer ljansen De brochure van FNV 11 puntenplan met info over flexibele aow is tijdens de uitgereikt. De brochure is beschikbaar via de volgende link  11puntenplanfnv. Ook kunt u een folder van FNV over het pensioen downloaden. Klic op navolgende link

Het verslag van de avond met de gestelde vragen en antwoorden volgt binnenkort.