jubilarissenviering 29 mei 2017

Op zaterdag 29 mei 2017 heeft Lokaal FNV Zuidwest Drenthe haar jubilarissen uit de gemeenten De Wolden, Meppel en Westerveld gehuldigd.

De bijeenkomst werd gehouden bij Hotel Restaurant Brinkzicht in Vledder. Namens Lokaal FNV Zuidwest Drenthe waren de bestuursleden Jan Gelderloos, Ria Dijkstra, Henk Donker en Gerard Mulder aanwezig. Vanaf 10.00 uur waren de leden die jubileren van 1 januari tot 1 juli 2017 uitgenodigd om de insignes in ontvangst te nemen. De leden die later dit jaar jubileren worden in het najaar gehuldigd. Nadat de jubilarissen van koffie/thee waren voorzien opende Ria Dijkstra de bijeenkomst en verwelkomde  de jubilarissen. Na haar toespraak gaf zij het woord aan de Vakbondsbestuurder mevrouw Deddy Dorenbos. In haar toespraak ging ze in op wat 25, 40, 50, 60 en 70 jaar geleden de hoogtepunten waren. Daarna werden onder het genot van een drankje de insignes opgespeld door de vakbondsbestuurder. Van de 40 jubilarissen waren 6 leden 25 jaar; 12 leden 40 jaar; 16 leden 50 jaar; 5 leden 60 jaar en 1 lid maar liefst 70 jaar lid. Aan de jubilarissen die niet aanwezig konden zijn wordt de insigne toegezonden of persoonlijk bij hen thuis gebracht. Na de huldiging genoten de jubilarissen van een uitgebreide lunch.

Bij  het vertrek ontvingen de jubilarissen of partner nog een boeket bloemen. De jubilarissen kunnen terugzien op een geslaagde en gezellige bijeenkomst. Foto s  van de huldiging kunt u zien door te klikken op de link: link.