jubilarissendag 2014

Op vrijdagmiddag 27 juni heeft Abvakabo Zuidwest Drenthe / Noordwest Overijssel haar jaarlijkse jubilarissendag gehouden. Dit keer waren ruim 100 jubilarissen, partners en bestuursleden aan boord van rondvaartboot Jan Plezier. Vanuit Meppel werd via Beukers en Blauwe Hand naar het Giethoornse meer tot Jonen gevaren. Ondanks een onweersbui waren een genoeg momenten om op het dek te genieten van de prachtige omgeving.

Bijzonder was dat dit keer een mevrouw uit Hoogeveen gehuldigd werd die al 75 jaar lid was van de vakbond. Speciaal voor deze gelegenheid heeft de afdeling een fraai herdenkingsbord door Gradabo uit de Wijk laten graveren. De bijzondere jubilaris was goed te spreken over de aandacht die haar ten deel viel. Verder waren er  veel jubilarissen die al 60, 50 en 25 jaar lid waren van de bond aanwezig. Aan hen werden de platina, gouden en zilveren bondsinsignes uitgereikt door regiobestuurder mevrouw Van Kampen en de voorzitter van de afdeling de heer Gelderloos.

De aanwezigen kregen bij het vertrek een foto van de boottocht en prachtige bos bloemen. Van iedere huldiging is een foto gemaakt die zijn te zien op deze site via het tabblad fotos.