veel jubilarissen in 2013

Op vrijdagmiddag 21 juni werd de jubilarissendag 2013 georganiseerd door de afdeling Zuidwest Drenthe / Noordwest Overijssel. Waren in andere jaren rond de 100 leden, partners en bestuur aanwezig, dit keer waren er maar liefs 140 genodigden  op rondvaartboot Jan Plezier. Met de boot werd tegen 13.30 uur vanaf Meppel via het Meppelerdiep en het Zwartewater langs Zwartsluis en Hasselt richting Zwolle gevaren, waarna om 15.30 uur weer koers werd gemaakt naar Meppel.

Helaas waren de weersomstandigheden niet geweldig. Pas laat in de middag werd het droog. Tijdens de boottocht vertelde regiobestuurder mevrouw Riek van Kampen kort over de geschiedenis van Abvakabo en daarna spelde zij de insignes op bij de 25, 40, 50 en 60 jarige jubilarissen. In goede sfeer en na diverse consumpties en hapjes werd tegen 17.30 uur weer in Meppel aangelegd. De jubilarissen kregen bij het vertrek een fraaie bos bloemen en een foto van de jubilarissendag overhandigd. Alle fotos van de huldiging ziet u door te klikken op: jubilarissen2013.

De jubilarissen kunnen een jpg met hoge resolutie opvragen per mail .