nu ook spreekuur in Steenwijk

De afdeling verzorgt al diverse jaren spreekuren voor haar leden in Meppel en Hoogeveen. Vanaf 10 november organiseert de afdeling voortaan iedere 2 weken ook een spreekuur in Steenwijk. Namens de afdeling zal vakbondsconsulent de heer Edwin Dufour, iedere 2e en 4e woensdag tussen 20.00 en 21.00 uur voor u aanwezig zijn in het Scheenstrahuis. U kunt tijdens het spreekuur info krijgen over rechtsbijstand, rechtspositie, collectieve arbeidsvoorwaarden, sociale zekerheid, deelname ondernemingsraad, BLG, groepen, enz.

Het spreekuur van AbvaKabo in Steenwijk wordt gehouden in het vakbondcentrum Scheenstrahuis, 8331 JP Steenwijk. Het telefoonnummer waarop onze consulent bereikbaar is: 06 407 836 71.